If I lose myself tonight.

Åh, två inlägg på en dag. Det var inte igår, har verkligen tappat blogginspirationen nu när jag flyttat. Mest för att vårat internet inte kommit än, men det ser ut att komma i veckan =) Sen för att kameran aldrig är med mig, och jag gör väldigt lite på dagarna nuförtiden. Det ska bli ändring, mycket för min egen del för det är så fruktansvärt roligt att kolla tillbaka i bloggen. 
 
Hursomhelst. Åkte ner på gymmet, och sprang in på stan en snabbis för att unna mig nya träningsskor. När jag ändå köpt kläder så kan jag ta skor på samma gång. Ganska fullbordad. Nu är det shakers för viktökning och återhämtning som saknas. Såg att dom fått in det på gymmet, så tänkte köpa därifrån. Bra utbud! 
 
Fan. Jag hatar att blogga utan bilder, men randombilder mitt upp i allt är inte heller så himla roligt. Mina kära, jag lovar att komma igång på riktigt. Med bilder, härlig update och ett gott humör! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0