In och ut, ut och in från kriminalvården.

Det blev som planerat, två gympass idag! Men andra vändan så körde jag bara kondition. Nuförtiden klarar jag att springa 60 minuter med 4.0 i lutning! Känns för.jävla.bra. Tänkte ta tag i min rökning på Söndag också. Just för att på Lördag har vi inflyttningsfest och då är jag bombsäker på att jag kommer röka. Just nu känner jag att jag vill inte, jag behöver inte och allt annat. Men jag känner mig själv. Motivationen är på topp, då jag får hämta mitt pulver imorgon. Allt känns så fruktansvärt bra. 
 
Jag har rökt sen jag var 14, alltså snart i 7 år. Det lär inte vara lätt, jag kommer förmodligen att fuska. Men faktiskt, så är det försöken och viljan som kommer att räknas. I längden kan det gå och då är det de som kommer att bli det allra, allra bästa.
 
Jag & min älskade prins. Imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset, förhoppningsvis blir det
pencilin och bättre dagar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Ett litet tips bara gumman, det e bättre om du inte kör kondition så länge eftersom att du samtidigt förbränner fett när du springer, eftersom att du vill upp i vikt som jag också vill så tänkte jag säga det! Vi som vill upp i vikt ska helst köra kondition max 15-20 minuter två gånger i veckan och resten styrka och ha en bra kost :) lycka till med rökningen :*

2013-04-23 @ 13:46:19
URL: http://sharlee.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0