I've been dumb before.

I skrivande stund sitter jag och äter fruktsallad bestående av apelsin, banan, äpple och supergoda jordgubbisar. Har ganska precis kommit hem från gymmet =) Körde armar och ben. Och avslutade det hela med en 10-minuters i solen. När jag ändå var in på Ica så köpte jag Nutrilett, två stycken smoothie. Så jag dricker en med smak av Tasty tropical just nu. Egentligen är det måltidsersättning men något sånt behöver inte jag, så jag dricker dom för att känna mig nyttig, hehe. Och för att dom är goda, innehåller mycket vitaminer, mineraler och har en hög halt protein. Även mycket annat skit, men det skadar inte mig. Alltså, äta gott, bra, slänga i sig lite skit när man känner för det. Jag ska trots allt upp i vikt, så kring maten handlar det mycket om kalorier osv.
 
La undan viktökning/återhämtningspulver på gymmet eftersom dom inte fått in prislistorna än, leveransen kom men inte priser. Toppen! Och då dom inte fått in ett större sortiment eftersom det är första beställningen dom gör för att se om det går ut, så la dom undan åt mig! =) Säkert kort! Om cirkus en timme så ska jag ner med min prins på sjukhuset, sen blir det en andra omgång på gymmet. Älskar att köra dubbelpass, eller ja. Två per dag! 
 
Så, så lever jag mitt liv. Fortfarande skittråkigt att blogga utan bilder. Det blir värre när jag lämnar min dator hemma när jag går till mamma. Dom har absolut ingenting på sina datorer. Men den här veckan väntas internet komma! Ha det bra, ladda för sommaren och kör stenhårt! Så hörs vi inom kort, eller långt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0