sålänge du inte gör något, så är det alltid en dröm.

Hellu mina damer och herrar. Nä, men idag är en riktigt bra dag. Riktigt bra dag, med andra ord. Gick ner till päronen imorse för gofika innan det var dags för vc med min lilla prins. Allt gick bra, så duktig så. ♥ Sen tog jag med mig Kevin och vandrade på stan. Köpte nya träningskläder så nu är jag bara lycklig över att få träna lite senare idag. Man blir så glad. Hur kan sportkläder göra så mycket? Mycket, mycker mer lycka än att köpa vardagskläder. Fick sånt fnatt att jag köpte nya träningskläder till mamma också, haha! Men dom var så fina. Kevin däremot, han fick lite annat smått och gott till sin garderob. Och vi avslutade våran stund med lunch på Sibylla. Körde på grovt bröd och andra nyttigheter, hehe! Varför? För att det är gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0