låt mig ta dig på en resa, tillbaka i tiden.

Nutella, Sex and the city, tända ljus och en hata-livet-dag. Vad mer kan man begära egentligen? Rätt skönt ändå, för såna dagar är så härliga när man känner i hela kroppen att, fan vad rätt att jag ligger här, ser på det bästa utav det bästa, får tjocka i mig choklad i största mängderna och.. ja, livet är rätt bra faktiskt. Med all aggresivitet åkte jag ner på gymmet förut, själv(!!!) Men nu ligger jag återigen i samma ställning, med samma tillbehör. Rätt skönt. Och ser ingen anledning till att sluta. Kanske senare, för att sova och förhoppningsvis vakna till en bättre dag. Haha! 
 
Nä, ska nog ta hand om tvätten nu och sen måla naglarna. Nått vettigt må man ju göra, var duktig nog och tvättade förut mellan mina sovstunder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0