" Du har den vackraste flickan, men du strular ändå runt "

 
/ Bild från igår /
Lite spontant så sprang jag in på bolaget igår och köpte lite gotta, så Patricia kom till oss när hon slutade och vi fixade oss för en fest på Södermalm med härliga människor. Vi rullade ner i en taxi till Stan och hamnade på krogen. Som fyllekäk fick det bli Max. Och när jag kom hem kom jag & J på den briljanta idén att hänga, så jag mötte honom så hamnade vi här kring 05. Och somnade. 
 
Så idag klev vi upp kring middagstid, vi sa hejdå och jag begav mig till päronen för en familjemiddag. Älskvärt. Ikväll så har grabbarna suttit här och förat litegrann, men nu har dom åkt så jag ska spendera min Lördagkväll med storstädning och tillsist avsluta kvällen med en bra film. Känns rätt så Ok, så himla skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0