" I was not wrong, but now I can see other way. "

Återigen hemma. Ska alldeles strax springa ner i tvättis och tvätta upp allt. Däremot är inte orken på topp, men när man tittar på Niklas kläder från festivalen så vill man inget annat än att dränka sig. Det är lera, överallt! Så solstolen ska få sig en dusch den med. Så, det har nog aldrig varit sp nödvändigt att tvätta. Kom hem från F ganska nyligen, tur att han bor nära. Fick se massa bilder & filmer från Bråvalla och kan verkligen inte neka att jag är avundsjuk. 
 
Så när han åkte på jobbet imorse så fortsatte jag sova som ett barn. Men det funkar inte i längden, däremot är jag svintrött så jag lär ta en liten nap, eller två.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0