" När lyktorna tänds på andra sidan bron "

Igår tog vi en tripp till Stockholm. Jag, min fina Patricia & Marcus. Så jag spenderade natten innan det tillsammans med Pattelisa, vi såg världens sämsta film som jag somnade till. Upp med tuppen, kring 07 för att sedan åka. Vi hann med 4 timmars bilresa dit ner, 4 timmar där som vi spenderade med Viktoria ( En arbetskamrat till Patricia i Åre ). Gólunch på Östermalms torg. Softhäng i Brassestolarna på Plattan och annat häng. Sen slutade vi det hela med 4 timmars bilresa hem.
 
Mötte upp F när jag kom hem, så det slutade med att jag sov där. Som avslut på min dåliga dag pga. vissa saker så fick jag välja film, Möhippan! Sjukt rolig tjejfilm faktiskt. 
 
Viktoria & Jag på Östermalms Torg. 
 
Turista lite i Kungsträdgården.
 
Fina Viktoria & Patricia
 
 
Min älskade Patricia! 
 
 
Mätt efter världens räksallad. Om jag hade minne kvar att veta vad stället hette, så skulle jag rekomendera det! Men, det var mitt på Östermalmstorg mitt emot Lisa på Torget. Tror jag det hette. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0