" And that's when I realised you're not that fucking great "

Okej. Hej! Det är en fin Lördag idag med baksmälla och ångest från helvetet. Den här veckan har det varit mycket, älskade studentveckan men igår var värst. Hittills. Det avslutades fint med mat från Max och jag lyckades göra en kombo med allt. Cheeseburgare, chilicheece, smält ost och hallonpaj. Hallonpaj, vart kom den in med resten utav osten? Hursomhelst, så gick jag till F senare. Och har ganska nyss kommit hem.
 
Så nu är det städning och matlagning innan jag får chansen att sova en stund. Min fina tjej slutar 21, och då ska vi hääänga. ♥ Antingen myskväll, eller annat. En sista kväll innan allting drar igång på riktigt lixom.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0