" Dom är uppe på taken, alla är högt över staden "

Godmorgon! Jag hade världens sämsta natt, bokstavligen. Somnade inte försen 05.45 imorse, nattens tankar var ett helvete. Och jag kunde inte göra något. Kedjeröka och tänka vidare för inget gick att stänga av. Trots att jag jobbat ett kvällspass igår och var dundertrött. Men hursomhelst, nu är jag vaken igen =) Sen snart en timme tillbaka. Ska gå på Preem och köpa frulle som jag kan äta påvägen ner till gymmet, tänkte köra ett bröst, axlar & tricepspass idag på morgonen för att kunna åka hem och sova sen. Åkte nämligen på ett nattpass ikväll, så jag måste sova. Det kom något gott med det onda, hade jag sovit hela natten som varit skulle jag aldrig kunna ställa om mig. Men nu, frulle och gymmet så vi hörs latero! Puss & Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0