" Du är en för alla, men för mig är du världen "

Jag har den bästa Lördagen, samtidigt den allra sämsta. Såklart, är jag sjuk fortfarande. Snuvan är mycket bättre, hostan är sämre och feberfrossan fortsätter i värre tempo än vanligt. Mina revben mår inte alls bra, sköra som små trådar efter alla hostattacker. Det är jag. Fysiskt. Däremot har jag varit barnvakt till Tobias idag, inte en bra barnvakt för fem öre. Har legat i mamma & pappas säng med Blue Moutain State och frossat i en filt. Fast vi tog cyklarna, cyklade till Granloholm för att möta upp Patricia. Vi åt pizza. Sen cyklade vi hem igen. Och jag la mig i sängen och somnade. 
 
Har ett humör som heter duga också. Pricken över i:et. Trots att jag försökt dämpa det med lite kedjerökning, jag gar bytt ut till cigg som är mentholmenthol typ. Och känner lite smak. Men det hjälper inte. Jag kokar från topp till tå. Så jobbigt. Vill vara lugn, men när mina små pojkar är i Bråvalla blir man, som en mamma. Nu är det hemresan som dom varit dum nog att inte boka. Så betala 2000 för tågbiljetter, jippi! Dumma dumma dom. Det löser sig nog, såklart. Tågbiljetter ska bokas, kosta vad det kosta vill. Huvudsaken är att dom kommer hem. Och det gör dom äntligen imorgon, jag längtar verkligen. ♥
 
/ Vi gör en lång historia kort. Jag är sjuk, har världens sämsta humör men är samtidigt väldigt lycklig. Jag har ätit pizza idag, och legat med feberfrossa i mammas säng. Det har jag gjort. / 
 
Min finaste Tobias. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0