" You're somebody's reason to smile "

Några dagar senare & jag lever! Har jobbat nästintill alla dagar sen senast vi hördes av =) Men klämde in en ledig dag igår, dock ringde dom och ville ha in mig igår men jag sa nej. Någon ledig dag sitter ju inte helt fel. Så i Torsdags tog jag en After Work med Patricia & Fanny, men avslutade kvällen med Pattelisa hos henne med massa, alltså för mycket gotta! 
 
Och Midsommar, över till det. Var på Ånäsparken med familjen och Mormor. Var en riktig kvinna och köpte lotter, så vann bröd som fyllde upp hela frysen. Sen på kvällen åkte jag ut till Tom. Var dock nykter bland massa fyllekajor, så jag & Pattelisa spelade fotboll, åt popcorn och myste tills vi åkte hem.
 
Så, idag har jag jobbat ännu en dag. Imorgon är det sista dagen innan jag gör helg. En dag ledigt! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0