I just wanna feel this moment.

Godmorgon! Sant som sagt, jag vaknade med världens dödligaste men samtidigt världens skönaste träningsvärk. Gruvar mig för att gå på toaletten för då blir jag nog sittandes där. Men då har man gjort ett bra jobb, som Sharlee säger till mig. Är så sjukt sugen att skaffa ett nytt gymkort på Friskis istället för Ester & co. Då skulle Sharlee alltid kunna tvinga med latmasken, alltså mig. För enligt henne finns det inga ursäkter, och jag behöver nog någon som ba, kör och driver mig till vansinne så jag kommer iväg på träning hela tiden. Skulle det funka så skulle jag faktiskt överväga att sluta röka också. Men det är verkligen ett steg i taget, efter att ha rökt i snart 6 år så krävs det inte bara att spola ner ciggen i toaletten. Motivationen ska vara total, och i dagens läge är den inte det.
 
Annars då? Så har jag nyss städat lägenheten. Ska gå ner och boka en tvättid, typ imorgon. För idag är inte orken på top, har det som ska göras idag ändå. Och Joppanpoppan är i Sundsvall igen, så vi ska hänga i veckan. (Bara så du vet, grabben!!) Vet nog att du läser det här. Ja, men en dusch och bli lite mänsklig låter kanske bra.
 

Kommentarer
Postat av: Sharlee

Yeeeeah girl!!! Låter asbra!

2013-03-04 @ 12:49:07
URL: http://sharlees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0