If I could keep you much longer.

Nu tänkte jag äntligen göra kväll för idag. Petra kom förbi en sväng förut idag och vi tog oss ner på gymmet!! Yes, första dagen idag utav vårat 5-veckors träningsschema som vi ska följa nu innan vi ska träffa L igen för nytt. Inte dåligt med Personlig tränare inte, känns störtskönt och riktigt peppande. Vi jobbar mycket med hantlar (vilket är en baggis för mig som annars kört kondis helst, och ibland någon maskin) Men nu är det allvar. Så jag håller på att göra ett litet collage med olika bilder på övningarna, vad som heter och hur man gör, för att ha koll så det blir rätt. Nu från början kan man ingenting känns det som, men det släpper nog. Och detta resulterar i att jag måste köpa träningshandskar annars kommer händerna att DÖ av alla dessa hantelövningar. Ja, annars lever jag.
 
Ska flytta om några dagar, vilket också känns skitbra! Imorgon ska vi också träna, egentligen har vi träningsdagar Måndag, Onsdag, Fredag och Söndag men måste såklart anpassa med våra jobb. Fyfan, vilket tråkigt inlägg men såhär är mitt liv just nu. Vi hörs imorgon med andra ord, nu ska jag pyssla klart! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta?

2013-03-26 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0