men allting känns så äkta inom mig.

Borde säga Godmorgon men det tar emot när jag varit vaken i 2 timmar redan. Freakin' awesome, för att vara mig. Barnen sitter just nu och kollar på film, och jag sitter själv i köket och fortsätter smaska på min lunch. Städningen är klar, allting är klart. T.o.m bytt ut alla ljus för mys ikväll. Men innan det är dags för sånt härligt myspysis så ska jag och barnen åka ut på Drakborgen och leka av oss. 
 
Idag är det förövrigt Internationella Kvinnodagen. Men, för det händer väl ingenting speciellt. Jo, jag ska ta mig ner och träna, sola och även ta en massage. Det ska jag unna mig idag, och flera dagar framöver. Annars så kanske det är kvinnans tur, somvanligt att städa, tvätta, diska, laga mat. 
 
 
 
Ja, jag har alltid älskat köket. Och gör det än idag. Lever kvar i det gamla att det är kvinnorna som sköter hemmet. Jag kan ex. inte städa i samma rum som en annan människa, har hellre en gubbe som ligger som en soffpotatis och ser söt ut, kollar på fotboll och dricker öl eller något medans jag städar, lagar mat osv. Ja, det är jag i ett nötskal. Men ibland behöver man hjälp på traven, det är klart. Man är inte allert alla dagar i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0