Om du inte vill spendera tiden på skit.

Världens kanske mest otränaste brud ligger nerslagen i sängen redo för att sova. Tog en promenad till gymmet imorse strax innan 10 och mötte upp Petra. Idag var det ben & mage på schemat och ja, vi fuskade inte ens! Gjorde allt vi skulle och även lite utöver. Vilket känns. Mina ben är helt döda, inte något skämt. Och magen har jobbat för fulla muggar. Vid 13 stapplade vi ut från gymmet, då hade vi också unnat oss solning & massage! Vi har en deal på att man får inte sola eller bruka massagen om man inte tränat.. Hehe! Åkte ut till Birsta för att köpa gardiner osv, kikade även på ny tv, ljudsystem och allt. Blä! Svängde in på Dollar och lite andra butiker för att kolla vad som ska handlas.. 
 
Imorgon ska vi väl åka och handla det mesta och även börja packa, som det ser ut flyttar vi redan på Torsdagkväll. Så jag har det jag gör, för vi ska ha sleepovernights då. Närå, men grabbarna ska på Näääk och Nimo som jag nu får utesluta eftersom jag ska flytta in, inreda och allt sånt. Skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0