wish you were here.

Godmorgon! Var uppe med tuppen, redan vid 07 klev jag upp. Orkar inte med mig själv längre. Har börjat somna tidigt och vakna tidigt, sovmorgon har jag chans att ta ofta men det verkar jag sluta med. Tog mig iväg och tränade så dagen började riktigt bra. Annat är det nu. 
 
Skulle ringa några samtal, eller jag ringde ett och det gick perfekt. De två andra återkommer 10.00 så jag måste göra nya försök då. Jag som ens har skitsvårt att ringa första gången, det krävs så jävla mycket. Nu ska skiten göras om. Blir så ledsen på mig själv, och arg på alla andra. Så nu är min dag dålig igen. Mitt humör och min attityd är sämst. Men när allt är gjort så ska jag ta mig iväg till träningen igen, i hopp om en gladare Sandra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0