you can drive me insane.

Igår var det äntligen min tur att gå på helg, så kvällen spenderades med Johan, Jonas, Johan, Tom & Elin. Vi gjorde en egen Harlem Shake (why?) Haha, tragiska people. Alla började däcka av vid 03 så jag och Jonas satt uppe till 05 imorse och spelade "Jag har aldrig" för att lära känna varann, haha! (alltså, why again?) Men när alkoholen tog slut så tog vi vatten, tur är väl det så idag mår man rätt prima ändå.
 
Johan väckte oss vid 9 imorse, så det var städning för fulla muggar. Stendäckade efteråt och vaknade strax efter 16. Lyckas ändå inte vara pigg nu, antagligen en tidig kväll idag. Blev en riktig god bacon, skinka & broccolipaj som Tom lagade, vilken mästerkock. Nu har jag iallafall precis kommit hem, hopp i duschen för att se om jag går tillbaka ikväll eller om det blir hemmamys. Time will tell.
 
Tom i matlagningen och öl, hehe! Gotteligott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0