you have the dreams.

Jag har tvättstuga ikväll. Så har precis ätit en tallrik med glass & persikohalvor som är dränkt i chokladsås. Jag är en riktig torsk på allt som har med choklad att göra. Kan fylla ett glas med chokladsås och äta med sked. Och äta choklad dygnet runt, det är ingen mens-grej för mig. Det är vardag.
 
Var iallafall iväg till Sidsjön med Emelie förut, och två pulkor såklart. Vi var ensamma i backen vilket kanske var tur för vi hade ingen större förmåga till att styra och ställa de små plastglidarna. Men nu ska jag slå på lite Scrubs, ställa klockan för att inte glömma tvätten. Är så överdrivet trött, men livet är inte lätt alla gånger.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0